Versete de aur

Psalmii 12;3 Nimicească Domnul toate buzele linguşitoare, limba care vorbeşte cu trufie,

Psalmii 34;13 Fereşte-ţi limba de rău, şi buzele de cuvinte înşelătoare!

Psalmii 37;30 Gura celui neprihănit vesteşte înţelepciunea, şi limba lui trâmbiţează dreptatea.

Psalmii 39
;1 Ziceam: "Voi veghea asupra căilor mele, ca să nu păcătuiesc cu limba; îmi voi pune frâu gurii, cât va sta cel rău înaintea mea."

Psalmii 45;1 Cuvinte pline de farmec îmi clocotesc în inimă, şi zic: "Lucrarea mea de laudă este pentru împăratul!" Ca pana unui scriitor iscusit să-mi fie limba!

Psalmii 52
;2 Limba ta nu născoceşte decât răutate, ca un brici ascuţit, viclean ce eşti!

Psalmii 64;3 Ei îşi ascut limba ca o sabie, îşi aruncă vorbele lor amare, ca nişte săgeţi,

Psalmii 64;8 Limba lor le-a pricinuit căderea; şi toţi cei ce-i văd, clatină din cap.

Psalmii 120;2 Doamne, scapă-mi sufletul de buza mincinoasă, de limba înşelătoare!

Psalmii 140;3 Ei îşi ascut limba ca un şarpe, au pe buze o otravă de năpârcă.

Proverbele 10;20 Limba celui neprihănit este argint ales; inima celor răi este puţin lucru.

Proverbele 10;31 Gura celui neprihănit scoate înţelepciune, dar limba stricată va fi nimicită.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu